A Place To Stay

Slö söndag men det blev iallafall lite söndagsmys med film public enemies, tråkigt nog var den as kass dock var Johnny Depp lika snygg som alltid.

Idag har jag varit nervös, osäker och mått illa, inte hela dagen tack och lov utan bara fram till klockan halv fyra när jag skulle på intervju i Malmö. Självklart kände jag allt det här i onödan eftersom jag tyckte att det gick jätte bra på intervjun. Så nu är det bara att hoppas på de bästa och att de tycker jag är rätt person för jobbet, denna gången känns det rätt och jag känner att jag verkligen vill!



I morgon ska ringa frissan, kanske ska bli blond igen?
Och kanske ska sola lite solarium så jag blir brun..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0