16 februari

Funderar fortfarande på jobbet jag skrev om sist, men tror jag bestämt mig.. Ska på ännu en intervju i Malmö den 22 nu denna månaden så ännu finns det hopp!

Igår blev jag hembjuden på middag hos Möllers, blev en mycket god middag med fläskfilé, klyftpotatis och beasås. Smakade underbart, efter middagen kom Kajsa och då blev det film och mys. Open window hette filmen kan säga så mycket som att jag har ju sett bättre filmer.

Ännu en seg dag har passerat, har iallfall varit och solat min vita kropp och dessutom cyklat dit så fick man rört på fläsket lite också. Ikväll har det för ovanlighetensskull fikats med Kajsa, drack självklart chailatte vad annars? haha, nej men det var trevligt som alltid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0