Monday morning

Inte riktigt morgon ännu, men för en sjusovare som mig är det. Vaknade för ungefär en timme sedan, och till mitt försvar kan jag säga att jag sov så länge för att det är kräftskiva ikväll och då måste man vara utvilad..

Helgen har passerat och det har varit en lugn sådan, fredagsmys i fredags med Louise och innan dess promenad i Pålsjöskog med Johanna. I lördags hade vi lite kräftskiva här hemma, Jessica och Magnus och söta lilla Moa var också här. När jag sett detta charmiga hyffsat lugna barn en hel kväll vill jag nog ändå ha barn när jag blir stor, det finns hopp alla barn är inte skrikiga och bråkiga.

Ikväll är det som sagt dags för Cantinas och Zoo bars årliga kräftskiva känner på mig att det kommer bli allt annat än lugnt. Hade riktigt roligt förra året och tror att ikväll kommer bli minst sagt lika roligt om inte roligare. I år har jag ju både Johanna och Louise vid min sida.

 

Förra året:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0