Malmöfestivalen

Igår var jag och Kajjan girl i Malmö, hon skulle på intervju klockan två och fick jobbet grattis än en gång. Jag kom ner efter och det blev en runda på stan där det kollades i affärer, jag hittade ingeting? Inte likt mig men det var lika bra, bäst för plånboken i alla fall. Lunch på Jensens Böfhus än en gång hann vi också med och, kl sju började Nrj in the park så vi bänkade oss på Chillis uteservering för att skåda detta spektakel på storbildsskärm. Att stå och trängas bland massa människor är inte riktigt min grej, inte för dessa artisterna åtminston

Redan vid nio var det slut så vi satt kvar ett tag på Chilli och sedan slank den obligatoriska langosen ner. Ännu en toppen dag, tackar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0