Knäpp i huvudet

Jag blir knäpp i huvudet av att inte ha någoting att göra. Jag vill inte längre bara ligga hemma och rulla tummarna, att jobba en gång i veckan funkar inte. Hur svårt kan det vara att lämna besked på om jag får jobbet eller inte? Har nu väntat i tre veckor och vill inte vänta en minut längre. Jävligt roligt om man nu väntat i tre veckor och trott att man får jobbet sen bara nej tyvärr. Då kunde jag i de här tre veckorna ägnat mig åt att söka andra jobb vilket jag nu inte har gjort.

Jag vill inte inse att sommaren är eller lider mot sitt slut och att hösten ligger runt hörnet. Dem som säger att det ska bli mysigt att tända ljus igen till hösten vill jag personligen sätta ett skott i pannan på. Idag är jag bitter jävligt bitter, ville göra något drastiskt innan som att färga håret rött. Men efter som jag lider av ständig beslutsångest kunde jag inte ens bestämma mig för om jag vill va ljus eller mörk.

Välkommen till en bitter dag i Emila Wahlbergs liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0