Helsingör

Bröt bitterheten igår genom att bege mig ner till stan för att träffa Malin, vi har inte setts på år och dag höll jag på att säga men det har vi ju. Men umgåtts har vi inte gjort sen högstadiet om man bortser från de galna hemma festerna på anisgatan. Så det blev en liten vindate på Hampan., när vinet gjort sitt gick vi vidare till utposten för en cider och en liten bit mat. Det ryckte lite i spritatarmen må jag erkänna men vi avslutade en super trevlig kväll redan vid halv elva tiden.

Idag har jag, mamma och min bror åkt över till andra sidan sundet med sundsbussarna, var inte direkt igår man gjorde det så det var faktiskt på tiden. Gick runder och tittade lite i affärer och bara mös, när de kurrade i magarna satte vi oss på ett mysigt fik och åt lite. Bra dag med andra ord, bättre än att ligga hemma och deppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0