En dag på stranden

Yes äntligen sol ingen hög sommar värme men det är sol i alla fall. Var uppe med tuppen eller ja vid åtta nio och rusade upp ur sängen för att det var sol, okej inte riktigt därför skulle än en gång försöka få tag på sjukhuset. Och nu har jag lyckats hoppas bara jag får bukt på mina problem nu också!

På stranden blåste det som aldrig förr och var för jädra kallt så jag kom på den ultimata idén att vi skulle gå in på Råå bassänger så det gjorde vi. Det var inte igår man var där också fick vi både badat och solat..

Har gått och blivit beroende av Paradise Hotel Danmark ganska bra tidsfördriv när de regnar ute vill jag lova. Hade dock varit bättre med ett jobb, håller alla tummar på att jag får jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0