Drömmar och planer

Ligger här i soffan och allmänt deppig trots att solen tittar fram bland molnen i mellan åt. Men solen är ju faktiskt inte allt, även om den kan göra en på gott humör ibland. Pratade nyss med mamma om hösten och mina planer, planen är ju den att jag får jobb på pappas jobb och att jag ska börja med körkortet. När jag har lite mer pengar på kontot och ett körkort i handen är det dags att åka utanför Sverige och Europa för att se något nytt. Komma på vad jag vill göra och förmodligen ha det för jädra roligt.

Ibland känns det som jag inte gjort någoting sen jag tog studenten, visst det är bara lite mer än ett år. Men det känns för dåligt helt enklet, okej jag har haft en hel del jobb men inte ett så kallat "riktigt" jobb och det är vl det som stör mig mest. Att jag inte varit ute och rest ännu stör mig också men det kommer, får blicka framåt och hålla tummarna på att allting blir som planerat.

Något som är säkert är i allafall att jag haft roligt sen man började i den omtalade krogbranchen, mycket fest och mycket nya människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0