31 Augusti

Sista sommardagen idag, men sommaren är redan slut och har varit ett bra tag tyvärr. Lila helvetet ingvigdes i söndags och det blev en skön söndag helt enkelt, dock en aning besviken på inredningen vart var de lila? Kommer nog bli ett populärt förfest ställe med tanke på läget, stämningen och de som jobbar där.

Igår övningskörde jag med pappa igen och denna gången gick det förväntansvärt bra, jag satte det första starten och fick endast motorstopp två gånger. I morgon kör vi igen och hoppas det går lika bra, dags att skriva in sig på körskola också blir nog Karl Eriks. I morgon börjar jag även jobba första jobbedagen på ett "riktigt" jobb, att jag ska upp klockan 5 känns inte så lockande men att få börja jobba känns sjukt bra!

Nu blir det fläskfilé med svampsås här hos min bror, go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0