Underbart väder

Har det varit idag och jag hoppas verkligen att det håller i sig för man kan ju inte vara annat än vara glad när solen skiner. I måndagskväll fick jag ett glädjande samtal min älskade Johanna är hemma i Sverige igen och som jag har saknat henne. Så i går blev det ett kärt återseende vi har så mycket att prata om och så mycket att ta igen, känns underbart att ha henne hemma igen. Blev mys i staden och sushi tillsammans med henne igår sen var det dags för jobb på Rögle.

Fick ännu ett glädjande besked i går och det är att jag inte blir utan jobb i sommar känns sjukt skönt att det löst sig. I sommar finner ni mig och Johanna på Beach club, de nya kioskanissarna haha!

Nu kallar sängen, i morgon blir det mys med Johanna sen utgång med mina partypinglor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0