Pursuit of happiness

Kid Cudis nya låt som är jävligt bra!

Det känns som denna dagen inte har allt för mycket att erbjuda, dels känner jag mig trött och inte alls sugen på att göra något och vädret gör ju sitt.

Igår var en bra dag Kajsa och jag simmade och solade våra bleka kroppar eller ska kanske tala för mig själv där.. Sen gick vi till stan och åt sen lunch på Viva blev en Cesar sallad för min del, lika gott som vanligt. Det började regna men jag ville ändå titta lite i affärer och det var bra vi gjorde det för nu har jag ännu en bikini korall färgad och dessutom en beige kavaj / jacka. Blev super nöjd med mina köp, det är inte klokt vad shopping kan göra en glad.

Nu borde jag göra något vettigt typ gå ut och gå, men soffan väger starkare får se vad jag gör en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0