En upplevelse utöver det vanliga

I torsdags körde jag för första gången i hela mitt liv och det gick väl helt ok enligt Pappa men fy för vad svårt det kommer bli att lära sig, men vill man så kan man och jag vill!

Åkte sedan in till stan och träffa Johanna, när kvällen kom blev det matlagning med henne och Louise, lis & läkor blev det och det var riktigt gott. Lite senare blev det även chokladpudding, poppe och vin. Även Kajsa joinade oss när hon hade slutat och det blev en lugn och stillsam men trevlig förfest. Sen blev det ut och göra stan först PL sen utposten, Zoo och slutligen Le Cardinal, det var lika folktomt på varje ställe men vad gjorde det när jag hade Johanna vid min sida. Vi gjorde det bästa av situationen och lät alkoholen flöda lite för mycket kanske..

Fredag pigg och gla kex choklad, afterwork på Banhof med Rögle klockan sex så det var bara till att ta sig i kragen och tuta och köra igen. Alkoholen flödade även här för mycket men inte för min del som tur var, när Louise trillade in vid sju var redan vissa av gänget överförfriskade som det så fint heter. Det snackades, dansades, släpptes loss, shottades, skrattades och en massa mer. Var så kul att se alla utanför jobb, fick en massa komplimager av diverse kollgeger men det som värmde mest var alla fina ord från min chef. Klockan tio när de stängt för längesen kom den fullaste av de alla på att vi skulle vidare hem till dem så det blev en blandning av förfest, fest & efterfest mycket skumt.. Vid tolv tog vi tåget till Helsingborg och entrade mc donalds helnöjda efter en upplevelse utöver det vanliga. Hann även med en runda på Cantina, inga kommentarer en helt vanlig fredag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0