Då kör vi igen

För se hur länge det håller denna gången.. Var ju inte direkt igår jag skrev.

Spenderade de flesta dagarna förra veckan i stan i det underbara vädret, simmade, solade, lunchade, promenerade
och lite sådant smått gått tillsammans med mina kära vänner. I fredags blev det en liten mini utgång om man ens kan kalla det utgång, vi bestämde oss tillslut för att gå till allas vårt älskade zoo bar där jag, Kajsa och Johanna delade en flaska vin, sen blev det även en snabbis på PL.

Lördagen var man trött trots den lugna fredagen, kvällen började vi hemma hos Johanna sedan gick vi till nyöppnade Mogwai där det var full smockat med folk. Så vi fick snällt gå till grannen PL så länge. Efter ett tag fick vi komma in på Mogwai och vilket fint ställe, hoppas det kommer gå bra. Johanna och jag blev sugna på utgång men det blev ingen utgång istället var det dags för jobb vid tolv tiden och det gick alldeles utmärkt.


Pålsjö skog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0