April april

Idag är det första april och luredagen? Hur töntigt är inte det? Jag hade helt glömt bort detta och hoppas verkligen inte jag blir lurad..

Igår hände det inte allt för mycket, var iallafall och simmade med Kajsa åt sushi med mamma och var och tittade på min brors lägenhet. Ja snart flyttar han, kommer kännas grymt konstigt men grymt skönt haha, då kanske det äntligen blir lugn och ro här hemma. Lägenheten var gammal som gatan men fin jag hade absolut inte tackat nej till att bo där, men det lär väl dröja länge tills jag flyttar. För först måste jag ta tag i en massa saker typ skaffa ett jobb? Någon som har ett jobb över till mig här i Helsingorg med start maj eller juni?

Snart ska det solas och promoneras - good for body helt enkelt men först lite mer kaffe.

Ikväll ska det jobbas 18-04, hårdrockskväll på Cantina inte min favorit musik men kul med något annorlunda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0