27

Solen tittar fram bakom molnen i mellan åt idag igen och tempuraturen börjar bli väldigt behaglig så man kan ju inte riktigt klaga på vädret iaf.

Igår var det upp och hoppa med tuppen och bege sig i väg och göra en undersökning som de flesta tjejer tycker är jobbigt och så även jag. Sen mötte jag upp Kajsa för en dag på stan med fika, lunch och shopping och fast jag har shoppingstopp för denna månaden köpte jag ändå en vit liten kofta och en ansiktskräm nödvändigt ont.

Slutkörd efter en mysig dag lagade jag och mamma en underbar middag och efter det åkte jag och Kajjan hem till Johanna på fruktsallad och filmtittande. I kina äter man hundar kan vara en av de konstigaste filmer jag sett på mycket länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0