Vecka 37

Är snart slut och det har varit en mycket bra vecka som har bestått av jobb in the garderob, fika, simning med Johanna, mys med Kajjan och mycket mer.

I fredags var det min tur att gå ut och svina och slippa se alla som svinar, vara en av dem helt enkelt haha. Började kvällen hemma hos Louise med förfest, det var jag, Lojs såklart, Angie, Kajjan och Linnea. När vi var goa och gla åkte vi in till staden skiljdes dock åt.. Jag & Kajsa gick till Tivoli och hämtade stämpel och tog en liden drink sen gick vi till Hampan för en cider och en sväng om på Cantina. En eller två timmar innan tivoli stängde dansade vi loss rejält där inne och det var riktigt kul. Avslutade kvällen gjorde vi givetvis på Cantina med en massa slibbiga drinkar och trad i baren med personalen. Vett på att gå hade vi ju självklart inte men vid fem var jag på bussen hem med en god fet kebab och redigt glad efter en riktigt lyckad kväll.

Igår jobbade jag från 18 - 04 efter endast 4 timmars sömn, var ju inte direkt pigg och glad men det fick gå. Folk var dock så jävla pissefulla och jobbiga så jag ville spy på dem men jag stod ut. Och av någon konstig anledning utan att vara trevlig fick jag dricks också haha. Tog taxi hem när jag slutade vid halv fem och slocknade direkt när jag kom hem.



Jag & Kajsa inte igår men så är det när man inte tar med kameran ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0