Torsdag.

Yes it is.. En dag kvar till helgen en bra helg känner jag på mig. Just nu sitter jag på jobb och vaktar garderoben som louise så fint uttryckte det, vaktar hela två jackor haha. Har precis roat mig med att läsa bloggar tycker det är ganska kul faktiskt, min bror säger dock att jag är dum i huvudet som läser alla kända bloggar eftersom de tjänar pengar på det. Och så kan man ju också se på saken, men tror inte det gör någon skillnad om jag som ensam människa slutar läsa! Funderar nu på vad jag ska underhålla mig med här näst.. Kolla facebook för hundrade gången kanske eller lösa ännu mera korsord. Nej tror de får bli att jag läser i min bok ett tag dödergök riktigt bra. Ja så får de bli hörs kanske lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0