Tisdag snart onsdag

Har blivit en hel del shopping de senaste dagarna. Igår åkte jag och Kajsa till malmö och shoppade, Johanna hängde  även på. Hade förväntat mig att komma hem med massa påsar men det blev inte så många påsar. Köpte iallafall en kofta, ett linne och en till skinnjacka, en grå sådan. Det blev iallafall en jätte mysig dag i malmö tillsammans med två av mina bästa vänner.

Idag har jag även shoppat lite, två skor man måste ju fylla på garderoben nu till hösten / vintern, det börjar ju tråkigt nog redan bli riktigt kallt! Jag vill inte, nu ska jag frysa i ett halvår, låt det gå fort!

Nu ikväll har vi varit hemma hos Metsan på avskedsfika, även hon åker till London som au pair i övermorgon redan och hon kommer förmodligen få det minst lika bra som Angelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0