The weekend

Ja visst blev det en bra helg!

Fredagskvällen började med att min baby Louise kom hit också planerade vi lite till vår 19 års fest, eftersom vi fyller år samma dag så vi givetvis ha fest tillsammans. Blir inget stort bara middag med de närmsta och sedan blir det en rejäl utgång. När klockan närmade sig tio elva drog vi oss ner till stan, det var dags för mig att jobba och för Louise del var det dags att börja hänga. Kvällen gick hyffsat snabbt så det var helt ok.

Och så blev det veckans bästa dag Lördag men även Kajsas födelsedag. Det firades hemma hos henne med god mat bakad potatis med diverse fyllningar och trevligt sällskap. Förutom en sak blev det en toppen middag & förfest, en sak är iallafall säker när alkoholen går in, går vettet ut. När vi kom till stan blev det först stinsen en sväng. Länge sedan man var där.. tyvärr är där absolut inte lika mycket folk längre och absolut inte samma stämning. Kommer ni ihåg när stället var proppfullt och alla sjöng med till musiken? Riktigt bra förfest ställe var det då. Efter stinsen blev det Pascha en snabbis mycket folk för att vara pascha men konstigt nog stannade vi inte ändå. Vi gick till Cantina och tradade med personalen och sedan till Tivoli för att dansa loss? Blev dock inte så mycket dansande. Vart vi avslutade kvällen tror jag redan ni räknat ut, men får väl säga det ändå.. På cantina såklart ;)

Tack Kajsa och alla andra för en härlig kväll!



Födelsedagsgrisen ;)



Jag & Emmelie på stinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0