Tankar i garderoben

Innan ikväll när jag satt på jobb ensam i garderoben (låter lite småroligt) med noll jackor inhängda och hörde allt skrik och stohoj från nollningen på stan. Slog det mig vad tusan ska jag göra i framtiden eller ja inom en snar framtid? För sitta i garderoben kan jag ju inte göra föralltid. Det lär jag ju förvisso inte göra heller, har bara varit där i sommar och det är ju faktiskt ett väldigt bra extra jobb. Men jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra eller bli. Självklart finns det mycket jag hade kunnat tänka mig och göra och som jag vill göra. Men frågan är bara vart man ska börja?

Nu är ju planerna att jobba i garderoben på Cantina och förhoppnigsvis på Lindab Arena när hockeysäsongen drar igång igen i oktober. Resa ska jag och Kajsa också göra, en veckas charter i slutet på september. Men allt hänger på pengar och jobb. Men jag tror det kommer bli av och i såfall skulle det varit ett bra avslut på sommaren som jag vet egentligen är slut eller iallafall lider mot sitt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0