Long time ago

- yes yes, men nu kommer lite update!

Fredag kom och min älskade pappa blev hela 50 år gammal gubbe haha, grattis i efterskott iallafall. På dagen blev det en liden shopping runda på väla tillsammans med Louise det var ju löning som sagt. Fick med mig hem två tröjor och två armband. På kvällen stod jobb på schemat och jag väntade mig en hektisk kväll men så blidde det inte.. stängde till och med tidigare.

Efter endast ca 6 timmars sömn var det upp och hoppa för att bege sig till nästa jobb på älskade Lindab Arena. Gick finemang men lite rörigt var det allt, tråkigt nog förlorade Rögle men det går nog bättre nästa gång.. Efter Rögle var det bara till att åka hem och vända och sedan ner till staden för lite mat på Viva tillsammans med Kajjan. När vi var mätta och belåtna traskade vi bort till Cantina och det var dags för jobb igen, riktigt kul att jobba tillsammans med någon och slippa sitta där själv och dessutom var det mycket folk så det var nice. Slutkörd efter 12 timmars jobb avslutade jag min kväll inne på Cardinal tillsammans med Louise och en glassig Mange haha.

På söndag var jag mer död än levande, men det blev en väldigt mysig dag tillsammans med familjen. Firade pappa med mat på Trivas på Råå och sedan massa gotte och film.

Sammanfattning av helgen: mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0