Fredag

Är det idag ja, svårt att hålla reda på dagarna nu tycker jag när man inte går i skolan längre.. Inget negativt menat där, för fy för vad det känns bra att vara fri!

I går blev det massa mys först hemma hos Louise bara hon och jag sedan kom Kajjan och vi gick upp till Metsis place där Angelina, Jimmy och Cavalli var så där mös vi lite till allihopa. Sen hängde Angie med mig hem och sov här. Idag har vi två typ haft frisörsalong här hemma, jag gav ju mig på att färga mitt hår igår och det blev inte rikigt som jag tänkt mig.. Skulle bli ljusbrunt men blev snarare mörkbrunt, så nu 2 slingningar senare är det helt ok. Det grå/bruna är som bortblåst men nu känns det som jag vill va mörkhårig kanske? Eller blond igen? Åh att jag aldrig kan bestämma mig, nu får det iallafall vara så här ett bra tag till. Angie fixade sitt hår också så nu är hon super blond.

Ikväll ska jag jobba för ovanlighetensskull? Haha, har jobbat två dagar i veckan också men det räcker inte om jag ska kunna åka utomlands måste jag jobba, jobba och åter jobba.

Ha en skön fredag så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0