Fika time

Efter mobil letande på väla som tog ett tag idag har jag även hunnit med en fika. En avskedsfika för allas vår älskade Angelina som lämnar oss i morgon för London, hon ska vara aupair i 10 månader och kommer förmodligen få det riktigt underbart. Så vi var ett gäng med tjejer om man bortser från Pierre haha som fikade på Mezo. Satt ute till det blev mörkt och hade det trevligt men när det blev för kallt, så gick jag och Kajjan in och fortsatte fikan i källaren med en ciabatta baugette med tonfisk riktigt gott. Nu ska jag snart återgå till mitt bejeweled spelande, i morgon försvinner alla resultat och jag har alltså då en ny chans att komma högt upp på listan om en viss person slutar FUSKA!

Bilder med min nya mobil kamera cyber-shot:



väldigt söt min



Söta Kajjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0