En helg till

Och det känns som jag inte har gjort någoting förutom att jobbat, har jag förvisso inte heller..

Det flöt på bra i fredagskväll på jobb och igår vaknade jag någon timme innan jag skulle till jobb igen. Började klockan sex och hade tio ljuvliga timmar framför mig, men det gick hyffsat snabbt. Fick iallafall sjukt god mat kyckling buritos, alla andra fick korvstroganoff haha. Hade mycket att göra igår också, men så blir det ju så fort det blir kallt, då har folk vett till att ha jacka på sig. Efter jobb blev det en liten runda på Cardinal träffade Johanna baby, måste verkligen ses snart känner jag. Också blev det någon shot och en cider för att lugna ner sig efter jobb eller hur var det nu?

Nu är jag trött och sleden, och det känns som jag är bakis men det är jag knappast, så ska bädda ner mig i bingen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0