Dagarna bara rullar iväg..

Och i morgon är det fredag igen. Har haft en väldigt bra vecka beståande av simning tillsammans med min simkompis Johanna haha (hon är inte bara min simkompis utan även en av min bästa vänner), jag har myst tillsammans med min älskade Kajjan. Och i måndags var jag på möte på Lindab Arena,så nu har man ett jobb till under denna hockeysäsongen som sträcker sig från September till Mars känns riktigt bra.

Igår hade jag en heldag med Johanna simmade som sagt och efter det gick vi hem till henne och lagade en god middag. En sallad med bland annat soltorkade tomater, avokado och fetaost och till det hade vi grillad kyckling mums! På kvällen blev det idol tittande och så tittade vi på film och mös med hallon och smält choklad.

Det första vi gjorde idag när vi vaknade var att gå ut och power walka kändes riktigt bra att starta dagen på detta vis, så jag måste nog göra det lite oftare. Nu ikväll har jag varit och jobbat i min älskade garderob not, men det är pengar, dock inte så mycket pengar.. Det var tänkt att jag skulle dra ut en sväng nu ikväll efter jobb men så blidde det inte och nu i efterhand när jag ligger här i min säng och snart ska sova känns det riktigt bra, jag missar nog inget ändå, inget som inte lär ske nästa gång jag går ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0