16 september

Tjena mitt bena!

Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt, började dagen med att åka och simma tillsammans med Kajjan, Johanna och Anna. Efter simningen gick jag och Kajsa till Mezo och delade en tonfisk ciabatta för ovanlighetensskull haha. Men den är ju så god! Sen var det dags gör Kajsa att ha körlektion och jag fick snällt följa med och sitta i baksätet och glo, körde ut till väla iallafall så slapp vi ta bussen. Gick på väla en sväng, och nu finns det så mycket som jag vill ha bara för jag inte har pengar.. Kajsa fick iallafall med sig hem en fin topp tills på Lördag.

Nu ska jag kolla på gårdagens idolprogram och sedan kommer Johanna & Kajsa hit och myser och då ska vi självklart se dagens idolprogram.

Jag & Kajsa myser i stadsparken:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0