Torsdag, fredag och lördag

Går inte jätte bra med bloggningen märker jag men det kommer.. Dessutom har jag haft en fullspäckad helg som vi tjuvstartade i torsdags med en utgång eftersom vi skulle jobba hela helgen.

Så i torsdags blev det först jobb sen efteråt blev det en liten trevlig förfest i stan innan vi gick till det fin fina stället Zoo bar. Jag och Louise ville stanna där men det ville inte resten av gänget så vi fick ge med oss.. Och då blev det utposten för en cider sedan blev det Zoo igen, och sist men inte minst Cardinal. Hade mycket kul dock var det lite folktomt på sina ställen men så länge vi har kul är det skit samma. Avslutade faktiskt kvällen med en efterlängtad kebab och gott var det.

På fredag var det upp och hoppa klockan elva för att bege sig till frisören klippning och slingning stod på schemat. Håret blev bra och jag är ganska så nöjd, hade tänkt göra lite mörka slingor också men blev istället bara slingning av utväxten. Men har kommit fram till att eftersom alla jävlar färgar håret antingen brunt eller rött så tänker jag behålla mitt ljusa så det så. Klockan fyra i fredags befann jag och Louise oss på Curlinghallen för att arbeiten lite under tävlingen, så vi sålde lite korv och lite öl och annat smått och gott. När vi var klara där var det dags för nästa jobb Cantina och det var som vanligt vuxna beter sig definitivt inte bättre än ungdomar.. Efter 12 timmars arbetsdag åkte jag och Louise hem och sov här.

Sov en 6 timmar och sedan var det dags att gå upp och jobba igen på Lindab Arena och Rögle. Jag fick vara springflicka och det hoppas jag aldrig att jag behöver vara igen, har fortfarande träningsverk i armarna och att jag är nog inte så poppis i köket längre eftersom jag gjorde fel med maten. Innan det var dags för jobb på Cantina med Louise var vi en snabbis på Dinas avskedsfest. Halva Helsingborg var ute i lördags och jag och Louise fick slita som djur i garderoben, trodde på allvar att jag skulle dö ett tag men det gick över haha.

Tack Louise för en riktig arbetshelg det gjorde vi bra!

Jag och Louise i garderoben haha (bild från i somras)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0