The week

Veckan startade med att jag bara var hemma och tog det lugnt och det behövdes, men på måndagskvällen blev det en mysig fika tillsammans med mina brudar: Johanna, Kajsa & Louise.

Dag två denna vecka tisdag var Johannas dag, grattis! Åkte in till stan och lunchade med mamma & bror och sedan mötte jag upp Johanna för lite shopping och presentletande och present blev det till mig och även lite smink. På kvällen blev det jubbe på Cantina.

I onsdags blev det simning och solning med Johanna, resten av dagen gick åt att ladda inför kvällen, som vi startade hemma hos Louise med god mat och trevligt sällskap. Sedan blev det förfest i staden och till slut älskade kompis på Pascha, och det blev som alltid när vi tjejer är ute galet roligt. Efter extremt mycket om och men och klabb med skjuts somnade jag i min säng klockan sex helnöjd!

Var dock inte lika nöjd när jag vaknade på torsdag och skulle bege mig till jobb på Lindad Arena, men det gick fin fint som vanligt.

Igår blev det jobb på Cantina på kvällen tillsammans med Louise men dess för innan mös jag bara runder här hemma. Efter jobb blev det en snabbis på Cardinal, Louise var ju bara tvungen till att utnyttja sitt personalkort haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0