Tänkte börja igen.

Men först några roliga dagar.

30 september: Kompis hade premiär på Pascha och vilken kväll det blev.. Hade grymt kul och älskade livet tillsammans med alla kompisar. När de stängde vid tre halv fyra fortsatte ett helt gäng att festa loss till klockan sex på morgonen, underbart!



2 oktober: Emmelie och Corrins fest, riktigt trevligt med massa smtu3are. Skulle ta det lugnt eftersom jag dragit på mig en riktigt rälig förkylning, men tror ni jag gjorde det? Självklart inte. Blev Cardinal efter födelsedagsfirandet, var mest med Elin och vi hade hur kul som helst. Blev även en visit på Tempel och självklart några vändor på Cantina.



Resterande dagar de här två veckorna har jag spenderat tillsammans med mina babes också har jag även jobbat på Rögle och Cantina.

Nästa inlägg min och Louises födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0