Onsdag kväll

Tog mig i kragen innan idag med hjälp av Niklas och åkte ut till Väla tillsammans med honom. Han skulle köpa en himla massa, men istället kom han hem med endast en Loka Mango och jag med två kassar. Ja som det kan bli.. köpte iallafall ett par nya mörka jenasleggings och en beige kofta så jag är hel nöjd. Dock vill jag ha en grå halsduk, men finns ingen som faller mig i smaken för tillfället, vill att den ska vara stor och trekantig och helst utan hål.

Om ett tag ska jag gå poppa popcorn och sedan bädda ner mig i soffan och titta på oskyldigt dömd. Men först ska jag spela lite mera Bejeweled Blitz och försöka slå Louises poäng brukar inte gå så jätte bra haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0