Livet är en fest

Ja ibland så, de senaste dagarna har då som ni kanske förstår mest bestått av fest men även jobb. I torsdags skulle jag & Louise ut en liten sväng och checka läget. Men när vi kom till Zoo bar så sket det sig ganska rejält och vi glömde allt vad ta det lugnt heter, vi gick istället all in och rockade loss på Zoo bar. När de stängde fortsatte vi festandet på Cardinal, dansade loss tillsammans med min bror och Des och var kung i baren tills stängning. Avslutade kvällen gjorde vi med en galen efterfest på okänd ort med sombreros och en påse lösgodis, kul var det vill jag lova!

Fredag gick mest åt till att sova och när kvällen kom blev det en fika med Kajsa och sedan var det dags för mig att gå och jobba i garden på Cantina. På lördag förmiddag / eftermiddag var det dags för jobb igen men denna gången på Rögle och det är alltid lika kul. När vi slutat där vid halv tio tiden var jag mer dö en levande men då var det dags att bege sig till nästa jobb Cantina. Jobbade tillsammans med Kajjan och det gick fin fint ganska mycket folk också, när vi slutat vid kvart över fyra halv fem borde vi gått hem och lagt oss.. Men självklart gjorde vi inte det utan vi gick till Cardinal och festade loss i en timmes tid.

Om jag var trött i lördags så var jag ännu tröttare igår, tyvärr hindrade det inte mig för att gå på Wallmans igår kväll. Så jag, Frida och Louise började kvällen med en cider på Steakhouse och sedan blev det förfest på Pascha med de som jobbar där. Vid elva festade vi vidare på Wallmans och trots att där inte var så mycket folk hade vi hur kul som helst. Efter mycket om och men och snack om efterfest tog jag och Louise en taxi hem till henne och lagade mat klockan halv fem på morgonen. När vi tradat klart om kvällen och livet i allmänthet somnade vi båda nöjda med kvällen.

Man är bara ung en gång och tur är väl det, dessutom tnyttjar jag det på bästa möjliga sätt.



Jag och Louise i somras med våra omtalade sombreros


Kommentarer
Postat av: Lullu

habanerohattarna är det finaste jag någonsin ägt, hihi fniiZzz

2009-10-19 @ 21:50:21
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0