Lill lördag

Och jag vaknar upp av en helt igentäppt näsa, när ska denna förkylning försvinna? I dag har jag varit förkyld i över 2 veckor och jag har gjort i princip allt för att bli av med den. Naturläkemedel, värktabletter, c-vitamin, te, sömn, ta det lugnt, ja ni vet allt man ska göra. Varför vill då inte denna förkylning försvinna bort då? Kan det vara för att jag inte sover på helgerna och tror att jag kan sova igen detta på veckorna? Ja jag vet inte, tröttsamt är det iallafall. Men jag får väl göra alla dem här sakerna i 1 - 2 veckor till så får vi hoppas den försvinner, ska nog prova att ha på mig lite mer kläder också när jag väl går ut. Kan kanske vara det jag också behöver.. frisk luft!

Nu ska jag äta lite god frukost och slänga mig i soffan och tittade på gårdagens Ugly Betty och Desperte Houseviwes. Så jag säger som jag brukar ha det!


Är hon inte för söt den där Betty? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0