Kalas söndag

Japps igår hade vi kalas för mig, riktigt kak kalas med massa kakor inte sju sorters kakor som man ska ha men tre iallafall. Äpplepaj, kanelbullar och chokladbullar duktigt gjort av min lilla mammi tycker jag. Kajsa var också med på kalaset så hon stannade kvar här efteråt också hade vi en mysig söndag. Åt först riktig söndagsmiddag stek och potatis med brun sås, mums säger jag bara. Sen kollade vi på film och krängde en massa chips med dippa eftersom maxi aldrig har cheez ballz, blev även en hel del lösgodis och cola. Men det var vi värda efter lördagsnatten, vi slet som djur i garderoben på Cansvina. Hängde in över 350 jackor och handskades med massa fulla människor och det var icke lätt vill jag lova. Dessutom mådde vi ju inte jätte bra, så det gjorde ju inte saken bättre.. Men det har vi och andra sidan bara oss själva att skylla. Det var ändå kul att det var mycket folk men det var lite för mycket, har inte varit så mycket folk där sedan juldagen förra året sa vakterna. Så ni kan ju bara tänka er hur mycket vi hade att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0