Happyland

Tyvärr var inte denna morgonen så happy som jag önskat.. Vaknade på alldeles fel sida och råkade välta ner en blomma så det kom jord överallt och sen råkade jag sparka ett glas rakt in i väggen så det gick i tusen bitar. Så nu har jag äntligen städat upp, passade även på att städa hela rummet, så nu kan man återigen käka från golvet om man nu vill det. Hoppades på att jag skulle slippa jobba idag men så blev icke fallet, jag behöver pengar så förstår inte varför jag gnäller men det gör jag ju alltid så varför inte? Nej men jag ska iallafall jobba ikväll, har inte jobbat en vardag på Cantina nu på länge så det kan väl bli trevligt med lite korsord och bokläsning en tisdagskväll..

Just nu ser jag fram emot den 23 oktober och den 28 oktober. Den 23 ska vi se David Guetta när han djar på slagthuset i Malmö och det kommer förmodligen bli grymt kul. Och den 28 är det Kompis igen och det kan inte bli tråkigt, inte om det blir lika mycket folk som förra gången iallafall!



Såhär snygg var jag ett tag i fredags haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0