Ego woman

Carolina Gynnings nya bok ego woman har jag börjat läsa nu, fick den i födelsedagspresent av min Louise. Och den är väldigt bra än så länge men är lite besviken på att hon själv påstår sig ha blivit så mycket mer än vad hon var innan. Vilket hon också är, jag diggar henne sten hårt, men vad jag skulle komma fram till var att nästan alla bilder i boken är "naken bilder" eller ja hon har endast bh och trosor och i vissa fall bara trosor.. Och det visar ju kanske inte upp rätt bild av henne, hade tyckt det var trevligt om bilderna i boken kanske visade mer vad hon gör nu. Men då får man väl läsa bloggen istället antar jag, hon är ju grymt snygg både med eller utan kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0