All these things that i have done

Ny dag och nya tag och jag försöker mig på att vara nyttig och hälsosam igen. Än så länge har det gått bra har till och med varit ute på en härlig promenad tillsammans med min kära mamma. Blir en power walk i morgon bitti när jag vaknat känner jag och sen simning på torsdag. Hade behövt göra något mer än simma och gå ut och gå, men tråkigt nog finns det inget annat som jag tycker är roligt när de kommer till att motionera. Så det får väl räcka där antar jag, huvudsaken är ju att man rör sig lite iallafall..

Ikväll blir det jubb i garden på Cantina, låter inte jätte spännande men sen å andra sidan hade jag ju bara legat hemma och degat om jag inte suttit där. Så jag ska underhålla mig med Gynnings bok inte jätte många sidor kvar och sen får jag väl lösa ett och annat korsord också haha. Hoppas ni får en lika trevlig tisdagskväll som mig!

höst kan vara ganska fint ändå

mor & dotter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0