Why wait

Tog mig igenom dagen och jobb igår med en arm och gnällde lite väl mycket över min andra arm. Men de är sån jag är lite väl gnällig i bland..  Hade ganska så lama gäster igår kanske berodde på att de var tisdag, också blev det oavgjort måste varit en givande match 0-0.

Om ni undrar hur det är med armen är det ungefär likadant idag kanske pytte lite bättre, men nog snackat om armen. Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen igen och titta på gårdagens avsnitt av de desperata hemmafruarna, skulle simmat med Johanna men får ta det en annan dag istället. Borde nog iallafall gå ut och gå en runda i det härliga vädret så man får lite motion. Ikväll blir det jobb i garden på Cantina ska se om jag kan fjäska lite för min bror så jag kan ta med hans dator så blir det lite roligare.



november 09



juli 09

fina råå vallar dock lite skillnad, ge mig sommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0