This is the life

I söndags blev det iallafall en rejäl myskväll med familjen. Vi åt fondue och tittade på film, hade laddat upp med flera olika snacks, godis och cola. Tittade på Wallander prästen och den var helt ok inte den bästa av Wallanderna men ändå. Det var iallafall riktigt skönt med en hemma kväll, fast jag var ärligt talat rädd att jag skulle missa något på Pl13 men tror nog inte jag gjorde det haha.

Igår var jag på HLR-utbbildning på Lindab arena och fick lära mig att rädda livet på en docka, såg ganska så komiskt ut när alla sitter i en ring med varsin docka och blåser in luft i munnen och ungar fram och tillbaka när de trycker mellan brösten. Men det var en bra liten kurs lärde mig massa med saker som jag inte visste sen innan.

Började även mitt nya liv igår alltså vara nyttig och röra på sig som så många gånger förr. Än så länge går det bra har hunnit med en power walk i regnet igår och idag har jag både simmat och cyklat så det ska nog gå bra det hära. Fast idag är jag extremt sugen på cheese ballz och cola men icke.

Nu blir det mys med Lojs, vi ska titta på Ugly Betty och Desperate Housewives och inte äta godis utan frukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0