Stormig onsdag

Ja idag har det varit klass 2 varning på storm eller ja snarare i eftermiddags och nu ikväll. Börjar dock avta nu och man kan ju lugnt säga att de man inte vet får man reda på via facebook himla tjat om stormen.. Men tydligen var det ganska så allvarligt massa olyckor såg jag nu på aftonbladet och hd, så då får man vara glad att man hållit sig inne iprincip hela dagen. 

Har alltså inte gjort allt för mycket idag men mådde inte så jätte bra när jag vaknade, huvudvärk och förkylning som börjar försvinna nu och förhoppningsvis inte kommer tillbaka. Så jag har mest bara tittat på tv idag, älskade desperata hemmafruar och paradisehotel på webb-tv fin fin uppfinning det dära. Paradise hotel är för övrigt ett ganska bra program, alltid roligt med skitsnack och intriger. Ikväll har jag myst med min älskling Louise tillsammans med fruktsallad och Bonde söker fru lite pensionärsvarning där haha också har vi självklart tittat på kvällens avsnitt av paradise hotel.

Nu ska jag titta på oskyldigt dömd på webb-tv, hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0