Somebody told me

Torsdag idag då och det lär bli en ganska händelserik dag idag faktiskt. Ska snart röra mig neråt mot stan och träffa Kajsa, vi ska gå en sväng i staden och även köpa present till Johanna. Sen ska jag till tandläkaren mindre kul, tur man bara gör det en gång om året, i år är även sista gången jag går dit gratis börjar jag bli vuxen nu eller? Betala för tandläkaren jaja. När jag är klar där ska jag bege mig hem till min favorit Johanna för att mysa en massa hemma hos henne, önskar jag och Johanna bodde ensamma i den lägenheten det hade inte varit fel.

Nu måste jag börja fixa mig och packa ner mina grejer, varför är man inte snygg när man nyss har vaknat?


Johanna & jag på någon av alla tisdagsklubbar på Cardinal i somras
bruna och fina :)

Kommentarer
Postat av: johanna

men du fåååår ju bo hos mig hur mycket som helst nu juuu! du kan få en egen nyckel och allt :D

2009-11-06 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0