Ny vecka

Lördag & söndag blev två mycket bra dagar. Inte så jätte mycket folk i lördags på Cantina men vid två tiden blev det ganska så bra. Sov ju som sagt hos Johanna och hela söndagen gick bara åt att sova och titta tv, laga mat, äta och titta lite tv till en riktigt slappe dag med andra ord. Såg filmen Heartbreak hotell som jag sett så många gånger innan men den är lika roliga varje gång tycker jag, åt självklart cheeze ballz och skumtomtar också drack vi godaste drickan för tillfället julmust. Stannade hos Johanna söndag till måndag också, trivs ju så otroligt bra där!

Igår började vi dagen med en liten power walk, det tog emot men efteråt kändes det kanon. Sen var det dags för jobb på Lindab arena och för engångskull så vann Rögle hemma med hela 5 - 3.

Idag har vi simmat, när jag säger vi menar jag Johanna och jag hehe, ikväll blir det jobb ska ha datorn med mig idag så kommer väl förmodligen skriva ett och annat här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0