Morning after dark

Vilken helg jag har bakom mig, det har varit helt underbart och som jag sa i videon i söndagsmorse fy fan vad livet är underbart!

Min helg börjar på torsdagar så jag tänkte berätta om denna kväll tillsammans med Johanna. Vi skulle handla lite mat till lördagens bravader och mat handlade vi ja jävlar i det. När vi kom fram till kassan kommer Johanna på att hon glömt kortet hemma,men efter mycket om och men och skramlande med slantar löste det sig. Så vi åkte hem och åt en väldigt sen men god middag, sen mös vi framför webbisen med oskyldigt dömd och fråga Olle dokumentären. Jag förstår inte hur man kan tycka att en människa som är homosexuell är mindre värd? Hemska människor!

Fredag kväll började som en lugn hemmakväll med mys framför idol tillsammans med Louise, ville stanna hemma hos henne och bara mysa men så blev det inte. Eftersom vi skulle börja jobba kl kvart i elva på älskade Cantina, fredagsnatten flöt på bra och vi stötte på den ena konstiga människan efter den andra, alltså en helt vanlig fredag på Cantina.

Äntligen lördag veckans bästa dag och denna lördag Johannas fest. Dock trodde jag ett tag att jag skulle bli tvungen att gå och jobba eftersom folk inte kan bete sig. Men som tur var med Niklas hjälp och lite gråtande löste detta sig och jag blev glad igen, tack Niklas och tack Jeppe för att du jobbade. Åkte hem till Johanna där vi började fixa både oss själva och maten och vid åtta nio tiden trillade folket in och det blev mat och alkohol tillsammans med massa trevliga brudar. När vi alla var goa och glada gick vi ner på stan, skulle till Zoo men hamnade självklart på Cantina, men jag gillar det! Sen blev det ett fullsmockat Zoo och därefter Pascha har aldrig sett så mycket folk där. Bakom hann vi också med, sen en sväng på Cantina igen med dans och grejer och sist men inte minst Cardinal. 

Tack Johanna och alla andra för en helt underbart galen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0