Lördag veckans bästa dag

Idag känns den dock inte så bra, kan bero på att jag sovit för lite, känner mig sjuk och börjar jobba om ca 2 timmar och jobbar i 10 timmar. Jobbade även igår fast på Pascha, kul med någoting nytt men asiat fest kanske inte är det roligaste haha.

Ikväll jobbar jag på mitt kära Cantina först ensam sen med Johanna och helst av allt hade jag bara velat gå och lägga mig för tredje gången. Skulle solat idag eftersom jag är blek som ett lakan och i morgon ska jag ha alldeles för lite kläder på mig för att inte vara brun, men får väl helt enkelt smäta in mig med ett ton brun utan sol i morgon.

Beach party i morgon och jag ser riktigt mycket fram emot det, men ikväll hade jag helst hoppat över. Ha så kul ikväll alla party people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0