Lördag veckans bästa dag

Efter idolmyset var det dags och göra sig i ordning för en helt vanlig fredag på Cantina. Blev dock inte helt vanlig eftersom det var 18 +, garderoben var fullsmockad och småungarna skulle hänga in och ut sina jackor hela tiden. Och konstigt nog var där inte så jätte mycket folk, desto mer jackor blöta vinterjackor som vägde ca 10 kg inte dåligt du. Klockan fyra halv fem var jag och Louise helt slutkörda och fick som tur var skjuts hem av bästa Daniel.

Sov på tok för länge idag halv tre ringde min klocka hade kunnat sova mycket mycket mer men det fick va nock då helt enkelt. Så jag har inte hunnit med allt för mycket idag och lär inte göra förrens ikväll heller. Ikväll blir det först en mysig fika tillsammans med Kajjan var ett bra tag sen vi sågs nu. Sedan ska jag traska bort till jobb och hänga med Louise ett tag för att sedan jobba tillsammans med Johanna ska nog bli bra. Efter jobb ska jag sova hos Johanna och i morgon ska vi ha söndagsmys och jag ska äntligen få mina skumtomtar och älskade cheez ballz.


Min fina Johanna, hur ska jag klara mig utan dig i flera månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0