Kompis

Också blev det äntligen onsdag med löning, shopping och fest. Jag och Louise började dagen med en snabbis på sjukan sen blev det staden, där vi först inhandlade beachspartyts outfit och vi kommer vara döläckra vill jag lova. Sen var vi på jakt efter kläder till kvällen och det gick bra för Louise men mindre bra för mig. Lunch på viva blev det också och en runda på vårt allas älskade maxi för att handla mat till kvällen. Efter vårt underbara äventyr på åtta timmar var det hem snabbt och packa ihop sina saker, in i duschen sen hem till Louise för middag och förfest.

Blev en mysig liten förfest med Louise, Niklas och Morgan, när Morgan iprincip försvunnit åkte vi ner till stan, mötte upp Emma och begav oss till Pascha och KOMPIS. Satt och mös vid vårt bord med fanta och rosé och ett tag trodde jag att denna kvällen skulle sluta tidigt och lugnt för partyhumöret var lika med noll ett tag. Men icke sa nicke också tog jag och Louise tag i det rejält. Och när de droppade in mer folk blev det givetvis mycket roligare!

Så tack alla mina vänner och alla som jag känner för ännu en rolig kväll och ett lyckat kompis ♥



Jag med en slibbig drink haha

Kommentarer
Postat av: Niklas

Den där morgan är försvinnande god ! ;) imorgon ska vi träffas igen för ännu en trevligt och lyckad kväll ! hehe MORGAN 4-EVER <3

2009-11-29 @ 05:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0