It´s not me it´s you

Har inte varit en alltför händelserik dag idag men sånna dagar ska ju också få finnas till. Har iallafall tittat på serien Ullared och fått mig ett par skratt, vilka människor och Louise de tanterna är absolut vi om en sisådär 60 år. Gick även en powerwalk också när de snöade? Snö redan? Som tur är la den sig inte, snö ska det va på julafton och någon dag efter sen kan den hålla sig borta tycker jag. Jobbade också nu ikväll på Cantina aka lekstugan eller vad säger du Niklas? Hade inte allt för mycket att göra och tiden gick extremt sakta men med lite sällskap av Niklas och Emma och efter att jag nästan hade läst ut min bok fick det gå.

Nu vill jag att det ska bli lördag för då ska det festas med dem bästa, Johanna ska firas och det lär inte bli lugnt. Så för att det snabbare ska bli lördag ska jag nu kasta in handuken och gå och lägga mig. I morgon är en ny dag, ha det!

Kommentarer
Postat av: Niklas

hahaha.. ja kan kan nog kalla det för en stor lekstuga! och på helgen en lekstuga för vuxna :) hehe.. men vi trivs bra i lekstugan.. Ps på lördag KOMMER DET spåra så alla vet.. beställ ambo till mig ;)

2009-11-05 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0