Helgen

I fredags var man ju inte allt för pigg, men det är kanske inte så konstigt när man aldrig har vett på att gå och lägga sig när man festat.. Var iallafall dags för jobb på fredag kväll kl sex till elva och det var inte speciellet givande men det fick gå ändå.

Gårdagen var en ganska så hektisk dag, det började med att jag kom försent till jobb på Lindab, eftersom jag aldrig kan bli klar i tid. Det var extremt bra stämning men det var så mycket att göra och allt kommer samtidigt, först inget sen allt, men det är kul bättre det än att inte ha något att göra. Att jag fick ganska så bra med dricks gör ju inte saken sämre, men tråkigt nog förlorade Rögle än en gång hemma. Vid åtta var det dags för nästa stopp tre rätters middag a la Niklas, riktigt gott och trevligt. Så jag var helnöjd förutom att jag skulle börja jobba igen klockan kvart i elva, men jobbade med min babe Kajsa så det flöt på bra.

Idag hade jag bara velat sova hela dagen men icke, julskyltning på Råå idag så vi har druckit glögg och ätit pepparkakor här hemma. Sen gick jag, Kajsa, Louise och min bror en sväng och tog några lottor och glodde på allt skit och alla konstiga människor. Jag vann iallafall en varukorg men tråkigt nog var det inget roligt i den, tomtetåget var ju inte heller något att hänga i granen direkt. Nu har jag nyss smällt i mig en halv pizza och massor av pommes och snart blir det cheeze ballz, skumtomtar och självklart julmust för tredje söndagen i rad. Iband är livet för jädra underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0