Friday I´m in love

Sen jag skrev sist har det inte hänt jätte mycket. Jubbe på Cantina i onsdags gick bra men långsamt som vanligt.. Och igår var jag i stan och promenerade en sväng med Niklas innan jobb på Rögle, också åt vi även en väldigt god bakad potatis NOT! Fattar inte hur det kan vara sådan skillnad på olika Graffits, Graffiti i stan måste vara den sämsta och snålaste genom tiderna.

Idag har jag varit ganska så flitig, en 40 längder med Johanna blev det kl elva i morse och jag var mer dö än levande. Kanske dags att gå och lägga sig lite tidigare så man inte tycker det är jobbigt att gå upp tio på morgonen. Sen har jag även städat mitt rum, så jävla tråkigt! När jag flyttar hemifrån ska anställa en städare för vem tusan vill städa minst en gång i veckan? Inte jag iallafall.

Nu blir det fredagsmys med mammi och Louise, ska titta på idol äta popcorn. Klockan kvart i elva ska vi befinna oss på Cantina och jaga lite lammkött 18 + idag ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0