En månad till Julafton

Är det idag och det kommer förmodligen gå hur snabbt som helst! Tycker det ska bli riktigt trevligt med jul igen, allt julpynt, maten, julklappar och allt som hör till. Får nog redan börja handla lite julklappar i morgon när lönen kommer, har förvisso inte så många att handla till men de som ska få ska få något ska få något riktigt fint i år.

Till en helt annan sak så blev det ingen simningen idag, men vi tog en redig powerwalk istället jag och Johanna så det blev minst lika bra som simning. Sen gjorde vi jätte goda räkmackor och mös lite till. Nu sitter jag på jobb i garden och här händer det inte allt för mycket, Louise och Kajsa kom iallafall precis in en sväng och sa hej. Som tur är har jag datorn med mig, men när man kollat allt man ska kolla är det inte kul längre. Ska nog titta på gårdagens program av Ullared så jag har något att fördriva tiden med.

På återseende inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0