Regning måndag

Festandet har tyvärr en baksida och det fick jag, Johanna och Louise smaka på igår vi låg pall döa i sängen hela dagen till jag och Johanna kom på den briljanta idén att köpa thaimat och gott var det. Louise drog sig hem framåt eftermiddagen och jag och Johanna städade undan lite efter gårdagens festligheter. Sen tog vi oss i kragen igen och gick till Ica och handlade massa gott, sen hyrde vi film och mös resten av kvällen med cheeze ballz och julmust.

Idag har man ju inte gjort allt för många knop, har iallafall varit och tagit vaccinet mot svinisen så nu lever man väl ett år längre som My sa. Gick även en liten promenad med Johanna i regnet, det är tur man inte bli deprimerad av vädret iallafall.. Ikväll ska jag bara va hemma och titta på Ullared och fotbollsgalen kanske, ska bli skönt att göra ingenting eftersom det blir jobb varje dag denna veckan förutom söndag.



Jag & kajjan i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0